چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

بازنشستگان تامین اجتماعی «عیدی کارگری» می‌خواهند | باقیمانده‌ی متناسب‌سازی چه شد؟

  • کد خبر: ۱۴۱۶۸۹
  • ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
  • ۳
بازنشستگان تامین اجتماعی «عیدی کارگری» می‌خواهند | باقیمانده‌ی متناسب‌سازی چه شد؟
یک فعال صنفی بازنشستگان خواستار پرداخت عیدی کارگری به مستمری بگیران سازمان شد.

به گزارش شهرآرانیوز، قول‌های زیادی به بازنشستگان کارگری داده بودند؛ قرار بود باقیمانده متناسب‌سازی اجرایی شود؛ اما امروز که وارد دهمین ماه از سال شده‌ایم، هنوز هیچ کدام از این‌ها اجرایی نشده است.

براتی (فعال صنفی بازنشستگان کارگری) با تاکید بر اینکه باید بیست و پنج درصد باقیمانده متناسب‌سازی تا دی ماه اجرایی می‌شد؛ می‌گوید: ما هنوز بیست و پنج درصد متناسب‌سازی را از سال قبل طلبکاریم؛ علیرغم پرداخت بدهی دولت به سازمان، سازمان مطالبات ما را نپرداخته است؛ باید متناسب‌سازی تا پایان سال – پایان برنامه ششم توسعه- تکمیل شود؛ رفتار سازمان قانونی نیست و توقع داریم قبل از پایان ماه جاری، باقیمانده متناسب‌سازی اجرایی و معوقات آن پرداخت شود.

به گفته‌ی وی، تا چند ماه قبل بهانه‌ی سازمان کمبود نقدینگی بود حالا که سهام پالایش نفت شازند را گرفته‌اند، دیگر چه بهانه‌ای دارند؟

براتی در ادامه به موضوع معیشت بازنشستگان کارگری ورود می‌کند و می‌گوید: علیرغم تورم سنگین، هنوز حداقل مستمری زیر هفت میلیون تومان است و هیچ ترمیمی صورت نگرفته است؛ مقامات سازمان به روشنی پاسخ بدهند که چه زمانی قرار است متناسب‌سازی اجرایی شود و چرا بازنشستگان کارگری از ترمیم مزد محروم مانده‌اند.

او در ارتباط با عیدی بازنشستگان کارگری می‌گوید: توقع داریم امسال به بازنشستگان عیدی کارگری بپردازند؛ یعنی به هر بازنشسته حداقل دو برابر پایه مزد بپردازند؛ عادلانه نیست که حقوق ما کارگری و ناچیز باشد، اما عیدی‌هایمان کارمندی! مگر ما اندازه‌ی کارمندان دولت حقوق و مزایا داریم که عیدی مصوب دولت را به ما می‌پردازند؟

منبع: ایلنا

اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵
0
0
اقای ریس جمهورتوراخداعیدی بازنشستگان تامین اجتماعی راکارگری پرداخت کنیدکجای عدالت خدا گفته که سی سال حق بیمه پرداخت کنی حالا عیدی کارمندی به ما بدین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
برای گرفتن حق التماس نکن مقتدر باش
بازنسشته
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
0
1
باسلام و آفرین به فعال صنفی بازنشستگان لطفا عیدی ما بازنسشتگان تامین اجتماعی که سی سال بیمه پرداخت کردیم را هم مانند کارگران پرداخت کنید که عدالت برقرار شود با تشکر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->